jueves, 16 de diciembre de 2010

I´M YOUR MAN

L´altre dia em van dir  que les dones quan s´arreglen no ho fan   ni per elles mateixes, ni per nosaltres,  si no que  ho fan  per les altres dones.

Va ser  aleshores quan vaig entendre el significat de la cançó I´m your man de Leonard Cohen, que a  partir d´ara  será la  meva cançó de  capçalera i apartarem l´Al.leluia  com una  reliquia del passat a la que  retornarem només quan  calgui.

La qüestió és servir, que no ser servil, no implicar-te massa i fotre el camp  corrents abans que t´enganxin. He fet un parell de proves  i els  resultats són sorprenents i molt, molt divertits.

Com sempre, gràcies mestre,ohh yeahhh

Sóc  el teu home

Si el  que  vols és un amant  faré  tot el que em demanis.
Si vols una altra classe d´amor em posaré una màscara per tu.
Si només vols un amic pren-me la mà o si vols hostiar-me directament,
Aquí estic , jo sóc el teu home.

Si vols un boxejador sortiré al  ring per tu.
Si el que  vols és un metge examinaré cada  pam del  teu cos.
Si vols  un conductor, puja  dintre, però si només vols donar una volta
Aquí estic , jo sóc el teu home.

La lluna brilla massa i les  cadenes apreten fortament,
La bèstia no anirà a  dormir.
He repassat les promeses  que  et vaig fer i no vaig cumplir,
Però un home  no pot fer  que una dona  torni,
Mai s´ha d´agenollar.
Jo per tu aniria de  quatre grapes, em postraría als  teus  peus,
bordaria a la lluna  com  un gos en zel, m´agafaria  al teu cor,
ploraria en els teus llençols i et diría,  per favor, per favor, jo sóc el teu home.

I si tens que dormir una  estona a la  carretera, jo conduiré per  tu
Si tens que treballar el carrer, desapareixeré per tu
Si vols un pare pel  teu fill
o simplement vols estar amb mi una  estona per la sorra
Aquí estic, jo sóc  el teu home

Si el  que  vols és un amant  faré  tot el que em demanis.
Si vols una altra classe d´amor em posaré una màscara per tu.
Si només vols un amic pren-me la mà o si vols hostiar-me directament,
Aquí estic , jo sóc el teu home.

No hay comentarios:

Publicar un comentario