viernes, 3 de diciembre de 2010

IF YOU WANT ME

Glen Hansard & Marketa Irglova eren parella, ara són amics. Tots dos van protagonitzar un musical sui generis que es deia ONCE, rodat a una  ciutat tan preciosa com  Dublin.-
Aquesta cançó , cantada per ella, és una simple i bellissima  balada que m´encanta.-
Sempre he pensat que la millor poesia és aquella que s´entén i és capaç de fer-te sentir el seu còmplice, sempre en el més complet anonimat.



Si tu em  vols.-

Estàs realment aquí o estic somiant?
Ja no puc distingir els somnis de la veritat.
Fa massa  temps  que no t´he vist
i apenes  puc recordar com era la teva cara.
Quan estigui realment sola i la distància sigui només silenci
Pensaré amb tu,  com reies  , amb orgull en els teus ulls,
un amant que sospira….

Si tu em vols,  deixa´m satisfeta.

Estàs segur de  que em creus
quan els altres diuen que menteixo?
Em pregunto si tu algun dia podries despreciar-me.
Saps que  realment intento ser millor persona per satisfer-te
perque tu ho ets tot per mi
i faré tot el que em demanis si em deixes ser lliure.

Si tu em vols,  deixa´m satisfeta.
Si tu em vols,  deixa´m satisfeta.

No hay comentarios:

Publicar un comentario