miércoles, 1 de diciembre de 2010

Pel poli

Una altra traició de l´ipod. 

Aquesta  cançó és només  meva  i del meu “germà” Albert, i així será per sempre.

Nen, aquest  matí quan l´escoltava   m´he emocionat,   i he pensat en tu.

No et pots ni  imaginar  com t´estimo tete



Bobby Jean

L´altre dia  vaig anar a  casa  teva  i la teva mare  em va  dir que  havies marxat.
Em va  dir que no hi havia  res  que  jo  hagués pogut   fer  per evitar-ho
No hi havia  res que algú hagués  pogut dir
Tu i jo ens  coneixem desde que  teníem 16 anys
M´hagués  agradat saber-ho.Hauria volgut que em truquessis
simplement per dir-te adéu, Bobby Jean

Tu em vas  recolzar  quan tots els altres van pasar de mi
 i van amagar el cap sota l´ala
Ens agradava la  mateixa  música, els  mateixos  grups, la mateixa  roba
Parlàvem entre nosaltres de  qui era el més salvatge ,
de les coses  més  salvatges que  havíem  vist mai.
Ara només  desitjo que m´ho haguessis dit, desitjava  haver parlat amb tu   
simplement per dir-te adéu, Bobby Jean

Caminàvem  sota la  pluja parlant  del dolor del  món que amagàvem
Ara no hi ha ningú, cap  lloc  i  cap manera que em pugui fer arribar a comprendre perque vas actuar així
Potser estàs  a  fora, en alguna carretera,
viatjant en tren o en bus , en alguna  habitació d´hotel hi haurà una  radio sonant
i  m´escoltaràs  cantar aquesta  cançó.
Si ho fas sabràs que estic  pensant en tu encara que ens separin milers de milles
i  només demanar-te un cop més no perque canvïis de pensament
només per dir-te que  et trobo a  faltar  , bona  sort, adéu Bobby Jean

No hay comentarios:

Publicar un comentario