lunes, 28 de noviembre de 2011

Melancolia, Margin Calls i una bona peça

Últimament he vist bastant cinema.

Sempre he estat un enamorat del Lars Von Trier. Le gent s´enfot. I és veritat que  sempre m´han agradat les pelis raretes  però títols com "Rompiendo las Olas", " Bailando en la Oscuridad·" o la  genial "Dogville"  estan dins la meva filmoteca mental. Que no li agradi volar no vol dir que no sigui un tio valent. A mi  també em  fan por els  avions( Prada  mai sabrà l´avast del meu sacrifici jajajaja)

Però "Melancolia" ha estat un punt decebedora. Estèticament impecable , té imatges  realment impactants, però ideològicament no sé distingir si es que és buïda o el pitjor de tot , pretenciosa. Aquesta  vegada no vaig saber  veure totes les coses que els  crítics van escriure, potser corprès per les  tetes de la Kirsten Dunst.  Inefables però absolutament innecessàries.

La que si em va agradar, i molt, és "Margin Calls". Una altra peli sobre la crisi i sobre els  taurons sense  ànima que  habiten el món financer.

Jo  sempre  he tingut la intuició de que això no s´acabarà fins que no fotin a  tots els intocables de corbata i seda  dins la garjola amb un pederasta obsessiu i ronyós, caspós,  amant dels perfums corporals amb vocació de perpetuitat.

O això o que n´esperin a  quatre o cinc d´ells  amb un Kalashnikov a la porta del Via Veneto i confonguin els trossos desparramats dels seus cervells amb les virutes de "foie" de la sopa.-

La culpa serà sempre....dels mercats

Però mentretant, tots els altres  anem sobrevivint com podem, alguns  amb Tele 5, d´altres tancats a  cal i canto en la seva  caixa perfecta i impenetrable...

I jo desapareixent tant com puc. L´Enric no hi és, diuen....

Però si que hi sóc. Estic amb qui vull. I ara estic amb l´Stephanie.

Feu el  favor de no molestar.


No hay comentarios:

Publicar un comentario