jueves, 22 de marzo de 2012

HARD TO EXPLAIN-Cowboy Junkies


Aquest mes els Junkies treuen un nou Cd el 4art en 2 anys.... La que us  tradueixo és del  disc "Pale Sun" i és una  autèntica  delicia.-

Una veu de  vellut acaronada pel blues... tremendament sensual...La Gran MARGO TIMMINS

Que l´amor és dur d´explicar???? Bé, suposo  que  si

Però no explicar-lo( encara que d´entrada  pugui semblar una assegurança contra la  feblesa ), és una bomba que  acabarà  esclatant.

Si ho fa dintre no hi haurà ningú que  pugui  ajudar-te.

Si ho fa enfora, segur que la seva  força serà desproporcionada

Tornem a posar-nos en marxa!!!!!!





Hard to explain
( Cowboy Junkies)

Dur d´explicar

Si no és una cosa
Jo et dic que sempre és una altra
Em pregunto perquè vaig començar
a tractar-te com una mena de  germà

L´amor és dur d´explicar.
Sé que la meva pèrdua
Serà el guany d´algú altre.

Algunes  vegades l´amor és una pastilla amarga
que ens l´hem de prendre tal com  ve
Algunes  vegades l´amor és la cosa més dolça
I de vegades és simplement dolor.

Oh, és dur d´explicar.
Sé que la meva pèrdua
Serà el guany d´algú altre.

Els meus problemes  van començar quan et vaig trobar
Però va ser aleshores quan vaig construir el meu món al voltant teu
I ara la  meva  vida no és  fácil
Jo pensava que això era el que es suposava que
Una dona havia de  fer.

Ja veus és dur d´explicar.
Sé que la meva pèrdua
Será el guany d´algú altre.

Vaig anar a  veure el meu doctor
Perque em pensava que tenia un  forat al cor
Però ell  em va dir: nena no em facis perdre el temps
Perque un home es va trastocar
Vas tu i et trastoques  també

És dur d´explicar.
Sé que la meva pèrdua
Será el guany d´algú altre.

L´amor és dur d´explicar
Farà que oblidis  el teu nom
Et posarà de volta i mitja.
Farà que desitgis que mai t´haguessin trobat


2 comentarios:

  1. Blues en estat pur.
    Un gran descobriment...
    Gràcies Enric...

    Ara toca buscar una mica més d'aquesta gent!! :-)

    ResponderEliminar
  2. Aquesta cançó, més que de l'amor parla del desamor! o potser la part negativa del amor. Molt bona.

    ResponderEliminar