lunes, 3 de enero de 2011

CLASSICS DYLAN-things have changed

Vull començar el nou any amb la “meva”  cançó  de  Dylan.

Salut i ànims ¡

Things have  changed( Les coses han canviat)

Sóc un home  inquiet amb una ment inquieta.
No tinc ningú al  davant ni ningú al darrera.
Tinc una dona a la  falda que està bevent xampany,
té la pell blanca i els ulls d´assassina.
Mentre tant  jo estic mirant els cels tintats de zèfirs,
ben vestit i esperant l´últim tren
Dempeus en el patíbul amb la  soga al coll,
en qualsevol moment  espero que tot se´n vagi a l´infern

La gent està boja i els temps són  estranys.
Estic tancat en mi  mateix, fora de  circulació.
Abans solia amoinar-me, però les coses  han canviat -

Aquest lloc  no m´està  sentant gens  bé.
M´he  equivocat de Ciutat, deuria  estar a Hollywood.
Per un  instant  em va  semblar que alguna cosa  es movia.
Hauré de prendre lliçons de  ball, practicar el jitterbug
No hi han dreceres, hauré de vestir-me de dona.
Només un boig creuria que té  alguna  cosa  que  demostrar aquí.
Ha plogut molt des d´aleshores, ha plogut sempre sobre mullat.
No s´aixequin senyors, simplement estic de pas, no em quedaré

La gent està boja i els temps són  estranys.
Estic tancat en mi  mateix, fora de  circulació.
Abans solia amoinar-me, però les coses  han canviat

He caminat 40 milles de mals camins.
Si la Biblia  diu la veritat, aquest món està a punt de rebentar.
Jo he intentat allunyar-me de mi  mateix  el que  he pogut.
Algunes coses cremen massa  com per poder-les  tocar,
La ment humana  no pot  aguantar-ho tot
No pots guanyar si les cartes que tens son perdedores.
Sento que em puc enamorar   de la primera dona que  vegi
Pujar-la  en una carretilla i empenyar-la carrer avall.-

La gent està boja i els temps són  estranys.
Estic tancat en mi  mateix, fora de  circulació.
Abans solia amoinar-me, però les coses  han canviat

Em fan mal  amb molta facilitat, simplement no ho demostro.
Pots fer mal a  algú  i ni tan  sols  saber-ho.
Els pròxims 60 segons semblaran una  eternitat
M´esfonsaré però em tornaré a aixecar,
tota la veritat en el món acaba  siguent una gran mentida.
estic  enamorat d´una dona que ni  tan sols m´atrau
El Sr. Jinks y la Srta. Lucy es van llençar al llac,
Jo no estic tant desesperat com  per cometre el mateix  error

La gent està boja i els temps són  estranys.
Estic tancat en mi  mateix, fora de  circulació.
Abans solia amoinar-me, però les coses  han canviat



1 comentario: