lunes, 11 de junio de 2012

It once was my life-Van Morrison

Això va ser una vegada la meva  vida
( Van Morrison)
Del Cd: The Healing Game( 1997)

Hi  havia gent  a les voreres,
passejant per les avingudes,
es sentaven a fora dels  cafès,
nosaltres buscàvem la mussa.
Bé jo estava empresonat pel sistema
on la manca de llibertat és la  regla.
Ara tot just passo el meu temps
intentant que això sigui entès.

Això va  ser una vegada la meva  vida,
això és  el que  va dir  tothom.
Totes les coses que acostumava a fer
i la gent  que eren amics
He de fer que això vulgui dir alguna cosa quan acabi el dia.
Això va  ser una vegada la meva  vida,
i ells  no s´ho poden emportar.

Judicis  i tribulacions , l´estupidesa encara ens goberna.
Algunes  vegades sembla com si estigués en un  vaixell d´idiotes.

Això va ser una vegada  la meva  vida.
Quan el meu missatge era simplement el carrer.
Aleshores va arribar a ser una altra cosa
I ara està incomplert.
Estic  intentant tornar a quan es deia:
pot algú , si us plau, donar alguna llum?
Això va ser una vegada la meva  vida
Acostumava a ser  convencional.

Judicis  i tribulacions , l´estupidesa encara ens goberna.
Algunes  vegades sembla com si estigués en un  vaixell d´idiotes.

Torno a  estar en els cartells.
puc  escoltar  el rugit de les màquines.
Tothom ha de pagar però alguns han de pagar més.
Bé, tu pots dir a la gent el que  vulguis,
Pots mimar-los amb qualsevol cosa que t´agradi
Això acostumava a  ser  molt fácil.
Això acostumava a ser la meva vida

Ara tot és massa complexe,  simplement  parlar o fer anar el telèfon
Alguna  gent intenta usar-me només perque no saben ni qui són ells mateixos
No saps qui  t´espera darrera qualsevol  cantonada
Intentant vendre´m qualsevol xorrada.
Això acostumava a ser la meva vida
Això acostumava a ser la meva vida



No hay comentarios:

Publicar un comentario