lunes, 18 de junio de 2012

UNWIND-WALKABOUTS

UNWIND

Walkabouts :
Cd: Nightown
Any 1997

Ets una porta oberta
en una tanca de filferro i punxes
que va i ve una i altra vegada.
saps que  m´espanta
gairebé fins morir
Fa gràcia veure com va passar
de ser una benedicció
a una maledicció.
Ja no en fa tanta veure
com vam passar  nosaltres
de ser uns maleïts
a ser uns condemnats


podràs?
Podràs  tu fer que
es relaxi aquest cor meu?
Aquest cor meu?


Estic espatllada
però no m´he trencat encara,
abatuda i conmocionada.
Ves  amb compte
a qui li expliques
Aquesta nit no perd detall
de cada paraula dita
Però quan arribi el matí
Totes les mentides són barates
Tu diràs: Viure és perdre!
Jo diré: Perdre es l´única cosa
Que tots nosaltres guardem

Podràs?
Podràs  tu fer que
es relaxi aquest cor meu?
Aquest cor meu?

Les dues coses, una  benedicció i una maledicció
En cadascuna de les coses que hem escoltat.
Una benedicció i una maledicció
Aquesta nit no perd detall
de cada paraula dita


No hay comentarios:

Publicar un comentario