viernes, 9 de mayo de 2014

JOE GRUSHECKY-A GOOD LIFE

Una de les  coses que més m´agrada del Bruce Springsteen és que mai ha deixat de banda als seus amics musicals .

L´Elliott Murphy  i el Joe Grushecky són dos clars exemples del que dic. N´hi han molts més( la Roseanne Cash etc etc)

A finals de l´any   passat el Joe  va treure un  disc  de rock americà de  tota la vida que està molt bé. "Somewhere in the east of eden"

Hi ha una  cançó " Estic molt bé  per tenir-ne seixanta" que és tota una declaració de principis...

Però per  avui n´he escollit una de l´any 2006  i que precisament  forma  duet amb el propi Bruce.

En aquests  dies que corren .. la cançó la clava-.

Bon cap de setmana




Una bona  vida
( a good life)

El  meu pare sempre em deia 
que els diners no  ho són tot.
Considera´t a  tu mateix un home  afortunat
si  tens una  guitarra i  encara pots  cantar-.
Com sempre... el meu pare tenia raó-

Tinc dos nanos, dos  gats,  un bon  gos
i un barret de la sort,
una casa  vella, un cotxe  molt ràpid
però mai vaig massa lluny
Tinc una dona molt guapa
Estic portant una bona vida

M´aixeco quan  trenca l´alba
i apago el despertador  abans no soni
treballo molt dur  durant el dia
però quan  arriba l´hora de pirar-me
m´oblido de  tot
Surto d´aquelles portes i entro a la llum

Tinc dos nanos, dos  gats,  un bon  gos
i un barret de la sort,
una casa  vella, un cotxe  molt ràpid
però mai vaig massa lluny
Tinc una dona molt guapa
Estic portant una bona vida

No només perque ells firmen el meu xec
això vol dir que  siguin els amos
de la meva ànima
Vaig trigar una mica a assabentar-me´n
però papa ara ja jo sé.
Com sempre... el meu pare tenia raó-


Tinc dos nanos, dos  gats,  un bon  gos
i un barret de la sort,
una casa  vella, un cotxe  molt ràpid
però mai vaig massa lluny
Tinc una dona molt guapa
Estic portant una bona vida





No hay comentarios:

Publicar un comentario