domingo, 28 de diciembre de 2014

I´M ALIVE KASEY CHAMBERS

Hi han moltes  cançons  amb les que podria  acabar  l´any. N´hi han de dolces, d´enigmàtiques, de  divertides etc etc.

Però he  escollit la d´aquesta  australiana   perque  ho resumeix a la perfecció:
Estic viu i estic bé! 

L´any  ha estat complicat, però   ja és historia. Moltes coses són història

He aconseguit esborrar molts  noms que no es mereixien estar en el meu cervell  i  n´hi han que  han passat a ser Deus del meu Olimp.

Acabo l´any divertit i  amb moltes  ganes de menjar pernilet del bo!

Hey You: Have a  very good  year

Oh yeahhh.,,,



i pels sibarites una  versió de més qualitat  sonora





ESTIC VIU
( I´M ALIVE –KASEY CHAMBERS)

Els  vaig explicar la meva historia .
Em vaig trencar i em  vaig posar a plorar,
Vaig aguantar  com  un soldat
Mentre  per dins em desfeia.

Vaig  gastar-me tot el crèdit
Quan ni  tan sols en tenia
Vaig deixar que el meu cor es trenqués
Amb  talls i moratons per tot arreu.
Tothom  m´explicava secrets
Però jo tenia  la  boca  ben tancadeta.
Mira que  vaig tenir   oportunitats
Però només  feia que  cagar-la-

Tenia el meu dit en el gatell,
Vaig  disparar i  vaig fallar,
Vaig  fumar com una xemeneia,
Bevia com un peix.

Ho vaig petar,  em vaig  cremar ,
Ho vaig perdre  gairebé tot
Però estic  viu, estic viu,  estic viu.

Ei nen… no t´equivoquis
Jo  ja he passat per  aquí,
He pogut sentir què passa
Quan  et claven un punyal per l´esquena
Però he  agafat tots els meus laments
I els  he lligat dins del sac.

Vaig  recórrer als experts però no va funcionar
Vaig posar-me de  genolls i vaig  resar, però  feia mal,
Vaig pensar : tot el que semblava or  ho vaig convertir en merda.

Vaig asumir totes  les  meves  culpes
I em  vaig empassar el meu  orgull,
La meva  opció  va ser fotre-m´hi  de cap.
No he  vingut aquí  per  justificar-me

Però estic  viu,  estic  viu, estic viu

I més enllà de la sang, sour  I llàgrimes
Les coses no són sempre com se´ns mostren
He superat  aquest any tant fill de puta I cabró

Però estic  viu, estisc  viu,
Estic viu i estic bé.
M´ he donat una altra oportunitat.
Tinc moooltes  històries que explicar.
Puc entrar en  una mansió,
No tinc  res  a perdre
I no  tinc que  donar explicacions a  ningú.
Estic  viu, estic viu, estic viu 

No hay comentarios:

Publicar un comentario