martes, 21 de septiembre de 2010

If i have to go-Tom Waits

Últimament tinc molt mal de cap. Suposo que serà el canvi de  temps . Suposo. La  qüestió és que necessito ocupar les  hores de rodalies com  sigui. M´he  aillat dels  antics companys  i ara sóc un altre "ninot de cera" que no parla, no es mou,  fixa els  ulls en un punt indeterminat de la  finestra  i s´evaeix d´aquest escenari , que fa masses  anys que l´aguanto, no m´agrada i  m´és realment insuportable . En fi, siguem positius. Donem la  benvinguda a aquest  circ a un altre  gran, el meu íntim i mai prou ben valorat TOM WAITS.  Aquesta és una petita joia  interpretada només al piano  i veu que a mi m´encanta.

Pd.- treballeu sempre a prop de casa.


Si algun dia  he  de marxar, te´n recordaràs de mi?
Trobaràs algú altre mentre jo sigui  fora?
No hi ha res  per mi , en  aquest món ple d´estranys
És tot l´idea d´un altre.
Aquest no és el meu lloc  i tu no pots  venir amb mi,
només  faries  que alentir-me

Fins que no et vingui a  buscar, no portis el  cabell així.
Si no em pots ser fidel, ho entendré.
Digues a  tots els altres als que abraçaràs
Que jo et vaig dir que et vindria a buscar
Deixaré aquí la meva  jaqueta perque no passis fred,
És tot el que  jo puc fer

Si algun dia  he  de marxar, te´n recordaràs de mi?
Trobaràs algú altre mentre jo sigui  fora?

No hay comentarios:

Publicar un comentario