lunes, 27 de septiembre de 2010

PER LA ROSER

Feia molt temps que no et veia. Tinc els sentits a flor de pell per diverses circumstàncies. Et tinc al meu costat. Tu no ho saps què estic fent però això és el que sento en aquests moments. Saps que podràs  comptar amb mi sempre


Per la Roser
(desde  el 12 d´abril de 1994 , per casualitat i  fins sempre).


Fa massa temps
que no t´estimo.
De vegades
les hores
ens desmarquen
cruelment
de tot.

I ens esgoten
nimietats
i circumstàncies
que  involuntàriament
fem importants

Però
l´oblit
no entén
d´amor.
Simplement,
de tant en tant,
descansa
de tota
la seva  força.


Però gairebé
una llàgrima,
només intuïda,
fa explotar-ho
tot.

Saps que estaré
on sempre,
arraulit
en el teu cor,
adormit
fins que
em cridis.

Fa molt temps
que no t´estimo,
potser és  hora
de dir-nos prou

1 comentario:

  1. Sé que sempre podré comptar amb tu.
    Sé també que en qualsevol moment faràs despertar l'òblit del seu descans.
    Les llàgrimes brollaran dintre el meu cor, només per mi.
    Ets un bon amic
    Un petó

    ResponderEliminar