sábado, 11 de junio de 2011

HAROULA ROSE-THE LEAVING SONG

THE LEAVING SONG –HAROULA ROSE
Dir-se Haroula es una putada. A l´igual que ho  es aquest spam que no em deixa posar els accents i  que  em te mes putejat que un indi. En fi ho intentarem solventar….
Es una canço molt maca d´una jove promesa americana que apunta alt.

CANÇO DE COMIAT
The leaving song-Haroula Rose

Pren –te el teu temps quan te´n  vagis
perque aixi tindre una oportunitat
de pensar una  ultima cosa a dir-te
I quan  hagis marxat
Encendre totes les llums.
I no vull anar  a  dormir per la nit
sense tu al meu costat.
Aixi que estimat, si et plau,
veritat que no em perdonaras
quan et digui: queda´t?
Oh nen, tot aixo es nou per mi
I et trobo a  faltar…
No tornaras a casa?
Sembla com si perdre la fe pogues
facilment instal.lar-se en el meu  cor
quan estem separats.
Pero que  puc fer?
No vull perdre´t
Pero em pregunto si algun dia
Amb el meu amor no n´ hi haura prou
Aixi que estimat, si et plau,
veritat que no em perdonaras?
Perque et necessito a prop
Oh nen, tot aixo es nou per mi
I et trobo a  faltar…
No tornaras a casa?
Abans de  tu jo estava  be
perdent tot el meu temps
Pero ara mai en tinc prou..
Com trobo a  faltar les teves  caricies
Que ha  de fer una noia
des de el dia que  em vas  fer que t´estimes?
Aixi que, estimat, si et plau,
No em perdonaras
Quan et pregui que no  te´n vagis
Oh nen, tot aixo es nou per mi
I et trobo a  faltar…
No tornaras a casa?

No hay comentarios:

Publicar un comentario