miércoles, 1 de junio de 2011

Una xerradeta curta

Ja ha passat final de mes i amb ell bona part de l´estrés que m´ha mantingut la cara com un cràter cabrejat . Com una puta que ha de posar-se al llit amb un vell suat i greixós, només hi puc accedir-hi per pasta.
I així ho faig, em venc vilment al millor postor amb tot allò que em desagrada profundament.
Però sembla que  ja hem aclarit la successió . No hi han sentimentalismes ni una  devoció demagògica al compromís  i a la lleialtat. És un intercanvi  que no és idoni però és l´únic que hi ha: el meu temps, els meus nervis i la meva salut a canvi del benestar dels que estimo , afegint-hi una mica de money per vicis. Bé, ja està pactat  i si no s´hi fot la sra primitiva pel mig, complirem el pacte.
Ara només  falta  trobar alguna cosa que em distregui i em  faci més llevador el suplici- La buscarem, com diu en Mas, amb empenta, amb il.lusióooooo,

Ja. En un altre ordre de coses, avui hem rebut la notícia de que el Leonard ha  guanyat el Príncep d´Astúries de les Lletres. El vell es deu estar descollonant de riure. A part dels cds( 10 en 30 anys) ha escrit tres llibres..... Podríem pensar que el tio és lent , que s´ho agafa  amb filosofia.... Pero la seva  filosofia es diu Rebecca de Mornay, Anjani Thomas..... clar, clar, clar.... Amb aquest tipus d´ ocupacions qui cony escriu un llibre!!! Felicitats mestre ( per l´Anjani, la  Rebecca.....of course).

Dosi diària d´auto-estima per prescripció facultativa: Una altra mostra de  bon gust...ja
Fa mesos i mesos que  vaig penjar el "I wish I could see you " dels Herman Düne  al blog, traducció i vídeo en un pack magnífic. Ara resulta que l´han escollida per l´anunci de l´Estrella Damm d´aquest  any, un bodrio d´anunci si no fos per la cançó... and the angels  go!

Ja sabeu, informació és poder, i a la pròxima conversa mística en el súper o en proper sopar beodo de col.legues, desplegueu les vostres dots d´erudits  i deixeu-ho anar . Si voleu que us  facin l´onada i us idol.latrin completeu l´enunciat i expliqueu que és un  grup suec, que l´àlbum es diu "Giant" i és de l´any 2006.

En fi, he promès que seria  curta. Tinc acabada la nova història de la Jane i en John que penjaré demà, fruit d´una casualitat ( Bea´s song dels Cowboy Junkies) que  es va  conjuntar amb la merda de  temps  i dos dies realment xungos a la feina (30 i 31). M´agrada molt i molt com ha quedat. També m´he divertit una mica amb un altre conte del Jinks el Gerard B i el venedor de Kiwis que serà l´estrena del divendres, just abans d´un nou homenatge al Leonard amb la traducció del " Heart with no compannion".

Tot això, amics,  serà possible sempre i quan no em truquin l´Anjani i la Rebecca per quedar....

No hay comentarios:

Publicar un comentario