martes, 12 de julio de 2011

un pensament on line

L´altre dia escoltava per internet una conferencia de l´Emilio Duró que  versava  sobre la felicitat aplicada en el món empresarial. Parlava  que   tot el nostre món emocional neix , creix i es perfecciona  dels 0 als 3  anys i que es molt  i molt difícil extreure la dinámica pre-establerta en etapes posteriors de la nostra  vida. No és  imposible perque  l´aprenantatge serveix per quelcom però si molt  complicat. S´apren per imitació

De fet si un pare no ha abraçat mai al seu fill o l´ha dosificat amb  comptagotes és molt complicat que el fill pugui percebre la necessitat de  que l´abracin i molt menys  sentir  la necessitat d´abraçar com un llenguatge vehicular molt més  clar, directe , senzill i efectiu que el llenguatge  gestual, oral o escrit.

Jo no ho recordo  però a mi  de petit em deurien haver abraçat molt… o em  van tirar directament a la marmita dels abraços com l´Obèlix, per estalviar-se la feina.

Si que  recordo que  he abraçat molt als meus  fills  i és  veritat que  això té algun tipus de  perllongació  espai-temporal  perque els  nens  abracen a tot el que es mou( nens vigileu que hi ha molta sonada por ahí).

Diuen que només trobes a  faltar allò que  has conegut, allò que saps que existeix. Jo he conegut el món dels  abraços, expresar-me sentint.

He fet proves , intentant ser més  cerebral, més  fred, més distanciat, amb més barreres i  sóc , ho reconec, un complet inútil. He fracassat estrepitosament en tots els meus intents.

No se  si és bo o dolent, simplement és el que  hi ha,  i a mi  m´agrada….

Avui m´he aixecat amb la necessitat vital d´abraçar  i llevat de tres  faroles , dos plataners  i tres guiris  borratxos no he trobat a ningú que s´ho mereixés.-

Resultat,  estic amb mono. Si, si, si…. Us escriu un puto drogata…. Un que  no vol, ni preten rehabilitar-se mai.







No hay comentarios:

Publicar un comentario