lunes, 3 de junio de 2013

Billy Joel-Uptown Girl/ Tell her about it


Primer  cap de setmana de platja : Que es noti que  estic content!... 

Let´s go dancing boys!!!


Pd.- Aquesta entrada va dedicada a la Silvia R.  i al Jorge M.  i a un fantàstic caputxino en una setmana tan complicada de feina com  va ser la passada.

You´re the best guys!


Pd.-  Ves Jorge, nacer  algunas décadas antes  tiene sus ventajas. Prometo traducirte el Don´t answer me la semana que viene y alguna de Mark Knopfler antes de irnos al concierto del 25 de julio....!!! It´s so far away from here.....


Una noia de classe alta


Una  noia de classe  alta,
Ha estat vivint tota  la vida en el seu món de classe alta,
Em Jugo el que volgueu
Que mai va estar amb un noi del carrer
Em jugo el que  volgueu
que la seva mama no li va  explicar mai perquè. 

Me la jugaré  per una  noia de classe  alta
Ella ha estat vivint en el seu món perfecte
Tant de  temps com algún amb sang
A les benes pot tenir
I ara  busca un noi del centre
 I aquest sóc  jo. 

I quan ella sap el que vol fer amb el seu  temps
I quan ella s´aixequi  i es decideixi
Ella  veurà que no sóc un tio massa  dur
Simplement perque estic enamorat
D´una  noia de classe  alta
Sabeu: l´he vist  en el seu món de classe alta ,
Està cansada de les  seves  joguines de clase  alta
I de tots els   regals dels nois de clase  alta .
Ella ha pres una decisió

Noia de classe alta
No em puc permetre  comprar les seves perles
Però algun dia quan el meu vaixell arribi
Aleshores entendrà la classe de tio que sóc
I aleshores guanyaré

I quan ella  està  caminant està  molt bella
I quan  parli dirà  que ella és tota meva
Dirà que no sóc un tio massa  dur
Simplement perque estic enamorat 

D´una  noia de classe  alta
Ella ha estat vivint en el seu món perfecte
Tant de  temps com algún amb sang
A les benes pot tenir
I ara  busca un noi del centre
 I aquest sóc  jo.

Noia de classe  alta.
Es la meva noia de classe alta
No sabeu que estic enamorat?
De la meva noia de classe alta



Parla-li d´això


Escolta´m bé nano
no vull veure com deixes escapar
alguna de les millors  coses  que t´han passat.
Saps  que no m´agrada estar  mirant
a  algú  que  està fotent les mateixes
cagades que jo vaig fer.
És una  tia collonuda
I sempre està per  tu
Però una tia collonuda
No et dirà les coses que tu hauries de  fer.

Escolta´m bé nano.
Estic segur que penses 
Que ho tens  tot sota control
Que no vols  que ningú et digui
La manera que has d´estar
 En l`ànima d´un altre 
Ara ets un gran noi
Que mai la deixaràs anar
Però aquesta és la mena  de coses
Que ella  hauria de  saber.
Parla-li d´això
Diga-li tot el que sents
Dona-li totes les raons perque
Ella accepti que hi vas de debò
Parla-li d´això
Explica-li tots els teus somnis bojos
Deixa que sàpiga que la necessites
Deixa que sàpiga tot el que significa per tu

 Escolta´m bé nano.
Això no es  una garantía segura
Per asegurar-te tu mateix
Tens que comunicar-t´hi constantment
Quan estimes algú
Sempre et sents insegur
I només  hi ha una manera d´assegurar-se
Parla-li d´això
Deixa que sàpiga quanta cura hi poses
Quan ella no pot estar  amb tu
Diga-li que  tu voldries estar allà
Parla-li d´això
Cada dia abans de marxar
Presta-li alguna atenció
Dona-li al gun motiu en el que creure 

Perque  alguna vegada
Ella estarà  amoinada,
Simplement perque
Fa temps que no parles
I tot i que  tu no hauràs fet res.
Et servirá això de consol
Quan ella hagi marxat???


Escolta´m bé nano,
És una  bona informació
D´un home que ha comès molts errors
Només amb una  o dues paraules  que li diguis
Poden marcar  la diferència
Ella és una ànima confiada
I  ha posat la teva confiança en tu
Parla-li d´això
Diga-li tot el que sents
Dona-li totes les raons perque
Ella accepti que hi vas de debò
Parla-li d´això
Explica-li tots els teus somnis bojos
Deixa que sàpiga que la necessites
Deixa que sàpiga tot el que significa per tu

Parla-li d´això
Digue-li com et sents ara mateix
Parla-li d´això
La noia no t´esperarà sempre
Parla-li d´això
Digue-li ara, ja  veuràs com no t´equivoques
Has de parlar-li d´això
Abans de que sigui massa  tard




1 comentario:

  1. Enric; no tinc paraules. Sempre fantàstic.
    Saps triar la millor "banda sonora" per la vida.

    Baci, BCI

    ResponderEliminar