viernes, 9 de agosto de 2013

Summer Tales- L´Escala/ Carcasonne

Ja hem vingut de L´Escala.

Sense ànims de fotre massa el rotllo només dues coses:

Primera

El diumenge al mati  quan estàvem a  Carcasonne  el meu fill  Albert  em  va dictar  una entrada del Bloc i em   va dir : Papa, en el teu bloc  has de posar  la foto que  et vaig fer a la porta del cementiri i  has
d´escriure aquesta  frase:

NOMÉS LES PARAULES QUE ES DIUEN AMB EL COR TENEN SENTIT....

No està malament per tenir 12 anys acabats de fer no?





Segona.-

Gràcies Albert i Marta per ser els millors anfitrions del món i per  fer que aquesta  foto de Sant Martí  d´ Empúries  fos possible després de mooolts anys( El Pere de verd, l´Albert de taronja i el nen de rojo pasión)
Quina emoció només veure-la!!!


.
I ara li acabo de preguntar al meu fill petit quina  cançó vol que li  posi per acabar aquest post i el tio  em  surt  amb aquesta.....




3 comentarios:

  1. Em quedo amb les paraules del teu fill!

    ResponderEliminar
  2. Caram, amb en Bagué petit! No només la clava amb la frase, també amb la cançó. Em sembla que a partir d'ara li hauràs de deixar fer més posts.

    L'estiu et prova molt, estàs estupendo!

    ResponderEliminar
  3. Ja us estem enyorant... :')

    I jo també aquell entrepà matinal acompanyat d'un got de batut de xocolata a les 8 del matí...! ;)

    Petonets sorollosos,

    Marta i Albert

    ResponderEliminar