domingo, 16 de febrero de 2014

Black & White Series (II) Arthur Beatrice

Per la Beatrice ( sense censura)


Que anessis a un col.legi de l´Opus no et serveix d´excusa. Sempre som molt més del que ens ensenyen, i, de vegades, el que ens ensenyen és només a amagar-nos de qui realment som.

Em costa molt creure´t quan dius “jo sóc així”. Tot i reconèixer el seu mèrit ,hauríem de desarmar aquesta maleïda frase. És el millor antibiòtic que s´ha creat mai per evitar remenar-nos la merda. Però no ens cura... Només ens evita la revolta.

Adoro als febles i als inconsistents, però no en un intent de convertir-me en una ong que recull cadàvers socials sota la bandera d´un “ sóc sensible”.

No. Tothom serà sempre molt més que una etiqueta. La posin ells o la posi jo.

Ja sé que creus que aquesta manera de lligar és molt rara, però.. què vols que et digui?

Quan em vas dir el teu nom: Beatrice, vaig pressentir una immensa bellesa. Ara sé  que quatre monges malfollades s´havien ocupat d´amagar-la.

El meu propòsit en aquesta vida seria desenterrar-la. Però no et preocupis amor meu, no tinc cap pressa.


Sempre teu: Arthur.

Pd.- al lloro amb aquests anglesos.El 24 de febrer album de debut. Tot el que  he escoltat d´ells m´ha semblat sensacional

No hay comentarios:

Publicar un comentario