sábado, 15 de febrero de 2014

Black & White Series(I) Andrea Shroeder-

Fantasmes a Berlín

Em vas dir que no m´escalfés gaire el cap per escriure, que aquesta setmana ( intensa com poques) havia de descansar.

Tornant en el cotxe, amb tot el gris enterbolit en el meu cervell, vaig trobar-te un recer on , en una reverència oculta i   simbòlica , vaig haver d´idolatrar-te.

Objectivament, la teva setmana havia estat molt més dura i arriscada que la meva.

Jo no he deixat de ser mai un mico en les altures que no es desprèn d´una branca si no té l´altra ben presa.

Les mans en el volant i tu al meu costat desmitificant els drames . Em vas passar la mà per darrera els cabells ( uf.... saps com m´agrada!) i vas proposar que passessim un cap de setmana a Berlin.

Fent-me l´espavilat vaig inventar-me que era una ciutat plena de llegendes i fantasmes.

I tu em vas dir: Fa massa fred, amor meu.  Deixa´ls dormir




No hay comentarios:

Publicar un comentario