sábado, 15 de marzo de 2014

GEMMA HAYES-OLIVER

A principis d´aquest estiu tindrem el nou Cd de la meva irlandesa preferida.

Les seves “shock to my system” i “chasing dragons” ambdues traduïdes en aquest bloc continuen sent dues de les meves cançons preferides de tots els temps

Ara toca el torn a aquesta senzilla , emotiva i tendra Oliver. Disfruteu-la




Oliver

Oliver vas fer un forat molt gran al meu cor
i vas deixar aquell xiulet
cada cop que el vent el travessava.
Amb una cinta adhesiva
i una vella bossa d´escombraries
el vaig tapar
i el vaig tornar a posar al seu lloc
sota el meu jersei.
Així que puc semblar que sóc la mateixa
però en veritat ara sóc una mica diferent.
Pot semblar que sóc la mateixa
però ara mateix sóc una mica diferent.

Oliver
Te´n vas emportar a la força el somriure del meu rostre
i amb ell vas alimentar els ocells de la tardor
Quin noi més malvat!
Oliver: Ets la meva foscor.
Oliver: Ets la meva llum
Ets el meu devastador
Així que puc semblar que sóc la mateixa
però en veritat ara sóc una mica diferent.
Pot semblar que sóc la mateixa
però ara mateix sóc una mica diferent.


No hay comentarios:

Publicar un comentario