domingo, 2 de marzo de 2014

TRISTEN-CATALYST


Un Catalitzador és una substància que modifica la velocitat d´ una reacció química sense aparèixer en els productes finals de la reacció


EL CATALITZADOR( TRISTEN)

Ell és un catalitzador.
Ell només fa que jo em mogui
No hi ha res que s´hi pugui fer.
Ell és un catalitzador
Ell només fa que dominar-me
No t´amoinis si això dura una vida,
Havia de ser d´aquesta manera.

Sóc una covarda.
No m´importa quedar-me
en el lloc d´on vinc.
Saps que mai vaig voler marxar.
Saps que mai vaig voler marxar.

Tu em vas veure com parlava amb ell
I tu mantenies la calma.
Ara passejo amb ell
I veig com perds els nervis.
I jo estic corrent
però tu em vols donar caça
Si t´atures i et prens un moment de descans
t´adonaràs que tu i jo no som l´un per l´altre.

Em vaig quedar sense forces.
Totes aquelles vegades
en les que vas preguntar si em quedaria.
Jo pensava sobre quin seria el moment però
Saps que mai vaig voler marxar.
Saps que mai vaig voler marxar.

El teu cor continua siguent sincer.
Els teus ulls continuen blaus.
I tu saps que no va ser per tu.
Amor. Ell és un catalitzador.
Amor. Ell és un catalitzador.

I és ara que continuo sense forces.
I si m´ has de preguntar si he de quedar-me
només faig que pensar en el moment
Saps que mai vaig voler marxar.
Saps que mai vaig voler marxar.

El teu cor continua siguent sincer.
Els teus ulls continuen blaus.
I tu saps que no va ser per tu.
Amor. Ell és un catalitzador.
Amor. Ell és un catalitzador.


No hay comentarios:

Publicar un comentario