martes, 24 de junio de 2014

Summer Tales- SHARON VAN ETTEN- I LOVE YOU BUT I´M LOST

Algun dia li diré:

  • Que em toca les pilotes profundament que prefereixi estar amb els seus pares abans que amb mi.
  • Que els meus siguin un “mal necessari” perque no hi hagin morros el cap de setmana.
  • Que em substituexi per un ordinador que a sobre no té tetes.
  • Que la perfecció només estigui de la seva banda.
  • Que per més que l´estimis tu a ella, la feina no pot estimar-te a tu
  • Que m´hagués agradat que un dia no haguéssis anat a córrer i despertar-nos junts

Però mentrestant diguem que som adults i que tots necessitem el nostre espai....





T´estimo però estic perduda
( I love you but I´m lost- Sharon Van Etten)


Pots llegir les respostes
per les ombres que hi han a la paret
i que diuen que hauriem pogut arribar
a ser molt grans...
M´he tornat mig boja amb tots els errors que he comès
però tu saps que estic millor cada dia que passa.
Digue´m si hi ha alguna cosa que pugui canviar.
Recorda!
Jo sé el que és un santuari.
Ajuda´m a mereixe´t, canta´m elogis...
M´estimes però tu canviaràs...

Estic decebuda dels amants
perque ells són l´única manera
de conèixer algú per dins i per fora...
però després d´un cert temps
ve el desafiament de veritat....
Vine aquí i sigues tu mateix una altra vegada
T´estimo però jo no sóc algú
que aprofita les seves oportunitats.
Mira´m després de que em tiri enrere
Sóc millor del que jo mateixa sé.
Tinc espai per créixer.

Hi ha una llàgrima que taca l´última pàgina.
Millor deixar-les …
Deixa passar el temps... Ja tornaré.
Les llàgrimes sempre taquen
I m´ho vaig creure.
Ara estic a Houston i llegeixo les ratlles que vaig escriure.
La majoria d´elles les trobo estranyes
però en el seu moment me les vaig creure.

M´hauries de convertir en alguna cosa gran
Saps que és l´única manera.
Les promeses que vam oblidar.
Suposo que estàvem perduts.
Convertim-ho tot en alguna cosa que poguem canviar.

T´estimo però estic perduda entre el dolor i el que costa.
M´he aguantat molt a mi mateixa
T´estimo però estic perduda
T´estimo però estic perduda
T´estimo però estic perduda

Un amor que no suporta cap creu






No hay comentarios:

Publicar un comentario