lunes, 10 de septiembre de 2018

SKA-P JAQUE AL REY

Els meus  fills em varen ensenyar aquesta  cançó i després del festival eròtic-patriòtic  que  ens  oferiren els  borbons a  Covadonga  crec  que és adient  posar-la i afirmar

a.- que em  toca les pilotes  que part dels  meus impostos  vagin a parar a una familia que te uns drets només per  néixer i no per  merèixer. República ja!

b.- recordar que el seu revesavi  Felip era UN ASSASSÍ  que va massacrar a milers de  catalans  i que  aquest vici de  matar  no se l´han tret  mai de  sobre, sigui a  germans o bé a elefants

c.- Que a les úniques  persones a les que  faig reverències és a la meva oncòloga, als  cirurgians que s´han trencat  les banyes  per mantenir-me viu, a la  gent que es juga la  vida pels  altres,  a tots a qui els menen els principis i no fer les coses  perque sempre  han estat així

d.- Si us plau canvieu-le el  vestit a la  nena aquesta a la que el bisbe li va dir que creixés sana, sàbia, santa i guapa....  i a la que  varen  regalar una euga perque (....deixeu-me pensar...), havia inventat una  vacuna, havia salvat a un immigrant de  morir  ofegat, perque  havia  sigut primera de la seva promoció cum cum cum  laude, per l´arriscada  proposta de moda que portava.... ajudeu-me si us  plau que desconec el motiu.



Pd.- el video  oficial  no me´l deixen posar  al post.... casualitat??????

No hay comentarios:

Publicar un comentario