jueves, 24 de marzo de 2011

ALL ALONG THE WATCHTOWER

ALL ALONG THE WATCHTOWER(bob dylan)


“ Desde la torre de  vigilància” és una de les  cançons més  famoses del Bob Dylan. Si esteu avessats en aquests  temes recordareu la incendiària versió que en va fer el Jimmy Hendrix.

Ara us poso  la versió que  van fer els U2 en el seu Rattle & Hum .

La lletra és una de les més enigmàtiques i misterioses del  de Minessota. També és una de les seves favorites. En molts concerts acaba  amb ella…

Jo he trigat molt en copsar el seu sentit però una  vegada la vaig fer meva l´he disfrutat  fins la sacietat.

Salutacions de de la torre.


ALL ALONG THE WATCHTOWER

Ha d´haver alguna forma de sortir d´aquí li va  dir el bufó al lladre.
Aquí hi ha massa  confusió  i no en puc  obtenir el  consol.
Els homes de  negocis beuen el meu vi. Els llauradors caven la meva terra.
Cap d´ells, en tot  el camí, és conscient de perquè serveix tot plegat.
No hi ha cap motiu per posar-se nerviós( va dir amablement  el lladre).
Hi ha molta gent entre nosaltres que pensa que la vida és només una broma.
Però tu i jo ja hem passat per això i aquest no és el nostre destí,
Així que no cal que diem mentides, s´està fent tard.
Des de la torre de  vigilancia, els prínceps vigilaven  el paisatge.
Les dones anaven i venien: els servents descalços també.
Lluny a la distància, un gat salvatge va grunyir.
Mentre dos genets s´apropaven, el vent va  començar a  rugir.




No hay comentarios:

Publicar un comentario