domingo, 20 de marzo de 2011

misguided angel

Sento debilitat pels Cowboy Junkies. Tot i que no estan en el seu millor moment, tenen  un repertori  al.lucinant. La Margo Timmins és simplement perfecta.
En el directe 200 more miles, començaven la  cançó amb un spoken word que la resumia a la perfecció: "This is a song of falling in love with somebody you probably shouldn´t".
Aquest directe és més recent, gravat a l´esglesia on fa més de vint anys van facturar el seu magistral "The trinity sessions".
A disfrutar-la




Angel descarriat( Misguided angel- cowboy junkies)

Vaig dir: MARE: Si , està boig i m´espanta però el vull al meu costat.
Sé que és un salvatge, que és dolent i devegades està més que sonat
Però el necessito per estar satisfeta.
Vaig dir PARE; No ploris, estic bé, Veig coses teves en la seva manera de fer.
I tot que potser no podria donar-me tot  l´amor que tu voldries per mi,
Sé que l´estimaré fins que em mori.

CORUS: Tinc un àngel descarriat penjant damunt meu.
Té el cor com l´àngel Gabriel, pur i blanc com el marfil
Té l`ànima com Lucifer, negra i freda com un tros de plom.
Angel descarriat, t´estimaré fins que em mori.

Vaig dir: GERMÀ: parla´m de la passió.
Sempre em vas dir que no em conformés amb menys que  això.
I la passió la té en la forma com camina, com parla,
En el seu somriure, la seva ira, els seus petons.
Vaig dir  GERMANA: Que no ho entens?
Ell ho és tot el que jo vull en un home.
Estic cansada d´estar tot el dia mirant la tele
I esperant al Senyor Perfecte.
CORUS

Ell em va dir: NENA, no escoltis tot el que et diuen.
Ha d´haver-hi un dia en que  hauràs de trencar.
Hi ha coses a  la nostra vida a les que ens hi aferrem massa.
És hora de que els deixis anar i siguis la meva dona.
CORUS

No hay comentarios:

Publicar un comentario