domingo, 6 de marzo de 2011

ANJANI

L´Anjani Thomas és la dona "actual" del vell Leonard.
Aquesta cançó li va  escriure a  canvi d´un ....(completeu vosaltres la frase)
El vídeo és una raresa que he trobat pel Youtube. És una  autèntica delicia de  cançó . Mostra una complicitat tremenda tot i que  es porten més de 30 anys de diferència.Però com deia la meva mama
" quien tuvo retuvo y guardó para la vejez"
ets un pillin mestre..... el meu ídol...oh yeah!

Mai vaig haver d´estimar-te
Leobarn Cohen-Anjani

L´aparcament està buit,
Van assassinar la senyal de neó
Està fosc desde aquí  fins St Jovite.
Haurien de repartir a la nit un ticket per fer-nos córrer,
És un  crim.
Tenia que  dir-te moltes coses
Però ara és hora de  tancar.

Mai vaig haver d´estimar-te
com vaig sentir que s´hauria d´haver fet
quan hi han masses diferències
però sempre hi ha  un sol cor

Els records  tornen  buits
Com si les seves bateries estiguessin descarregades.
Sembla que just ara m´acabessis de deixar
Encara que això va passar fa anys.
Estan acumulant cadires mentre netegen el bar.
Mai vaig haver de  dir-te lo guapa que eres

Mai vaig haver d´estimar-te
com vaig sentir que s´hauria d´haver fet
quan hi han masses diferències
però sempre hi ha  un sol cor

No sé com  va passar
Però vaig perdre la senyal de la sortida.
És fosc desde  aquí  fins St Jovite.
                                                          Està fosc tot el cami

No hay comentarios:

Publicar un comentario