jueves, 17 de abril de 2014

OH DAYNA ... LIFE´S RED

Aquest bloc ( no l´altre) es pren unes mini-vacances i no us puc deixar en millors mans que les de la Dayna Kurtz.

No em cansaré de repetir-ho. Els dos Secret Canon són una meravella des del principi fins el final-

Bona Pasqua a tots.




I´LL BE A LIAR
( Seré un mentidera)

Si menteixo, si menteixo, si menteixo,
porta´m els teus llavis una mica més a prop
Encara que em tallin i que em fereixin
com si fos un ganivet.

Fins i tot si vull dir-te la veritat,
Fins i tot si vull dir-te la veritat.
Seré una mentidera
per la resta de la meva vida

Si menteixo, si menteixo, si menteixo,
podria ajudar-me a tenir-te amb mi amor?
Encara que això em causi dolor
i em porti massa a prop de les llàgrimes

Fins i tot si vull dir-te la veritat,
Fins i tot si vull dir-te la veritat.
Seré una mentidera
per la resta de la meva vida

Si menteixo, si menteixo, si menteixo,
podria ajudar-me a tenir-te amb mi amor?
Encara que em faci mal veure com
el dolor s´ha instal.lat a la teva mirada
Fins i tot si vull dir-te la veritat,
Fins i tot si vull dir-te la veritat.
Seré una mentidera
per la resta de la meva vida







I´VE HAD MY MOMENTS
( he tingut els meus moments)

He tingut els meus moments.
Us ho he de confessar.
Els meus breus moments de tendresa.
Vaig cantar-li a l´amor de veritat,
fins i tot li vaig tocar la guitarra.
Aleshores vaig trobar un nou amor
a sota dels estels del tròpic.
Però aquesta vegada serà l´última-
Aquesta vegada és una cosa diferent.
Per mi s´ha acabat que l´amor sigui un passatemps.
He tingut els meus moments,
els meus grans moments dolents
Però ara, el meu únic i gran moment

ETS TU

No hay comentarios:

Publicar un comentario