domingo, 6 de abril de 2014

Suggestions a propòsit del clàssic de Dylan DARK EYES


No em preguntis perquè estic callat.

De vegades les coses no surten perque si ho fan... s´equivoquen.

Hauríem de deixar-les on volen estar, en aquest silenci que sobrevola aquest  trosset del teu coll que sempre et dic que és només meu.

Sembla que el vigili com un falcó , però  no sempre l´encertes amor...

Observa  el seu vol segur , confiat  i lliure.

La seva bellesa  no vol exhibir-se si no donar-te les  gràcies per ser com ets.

En aquest trosset de coll que ens deixem  sense demanar-lo.

En aquest trosset de coll que  sempre serà casa nostra




Ulls foscos


Els cavallers segueixen parlant.La lluna de mitjanit es queda a prop del riu
Beuen mentre van passejant. Crec que ja és hora de que jo desaparegui.
Perque jo visc en un altre món, on la vida i la mort són recordades
on la terra es tensa amb les perles que deixen els amants
mentre jo, tot el que veig, són aquests ulls foscos.

De lluny es sent un gall com canta
mentre un altre soldat s´esfonsa en pregàries.
Hi ha un fill que s´ ha perdut. La seva mare no el troba enlloc.
Però jo només faig que sentir un altre tambor 
que repica perque els morts s´aixequin
i que mentre avança fa sentir la por a la pròpia bèstia de la naturalesa
quan jo, tot el que veig, són aquests ulls foscos.

Em demanin que sigui discret i que faci el que està previst.
Em diuen que fins i tot la venjança és dolça.
Estic segur que ho és des del seu punt de vista.
Però jo no sento res de res pel seu joc en el que s´ignora a la bellesa,
Només sento l´escalfor de les flames
i tot el que veig són aquests ulls foscos.


La franceseta està en el propi paradís mentre un borratxo està al volant.
Qualsevol mena de gana fa pagar un preu massa alt
als Déus caiguts per la velocitat i per l´acer.
El temps és massa curt i tots els dies són dolços
i és la passió la que dirigeix totes les fletxes que estan volant.
Hi ha un milió de rostres als meus peus,

però jo, tot el que veig, són aquests ulls foscos.

No hay comentarios:

Publicar un comentario