sábado, 6 de septiembre de 2014

RYAN ADAMS-MY WRECKING BALL

El Ryan Adams, a l´igual que el Connor Orbest, han tingut unes carreres amb molts alts i baixos fins que s´han estabilitzat.

Cap dels seus últims treballs arriba a la magnificiència de les seves primeres obres, però si continuar per aquell camí significava l´autodestrucció... doncs benvinguts siguin al món dels mortals. Ja veureu com tampoc s´hi està tan malament.

Tot i sense ser tan genial el “ Ryan Adams “ té preciositats com aquesta:



LA MEVA BOLA DE DEMOLICIÓ

Conduint pels carrers aquesta nit....
Fa calor. He hagut de tancar les finestres.
Desitjo trucar-te.
Desitjo que encara estiguessis per aquí
No em queda massa benzina
però tot i així aquesta cafetera encara xuta.
Crec que vaig oblidar què nessitava
però d´alguna manera, encara sobreviu.
I tots els murs que vàrem construir s´han de demolir.

Però ei! Tu ets la meva bola de demolició
no vindries i potser em podries abatre?
Però ei! Tu ets la meva bola de demolició
no vindries i potser em podries abatre?
no vindries i potser em podries abatre
aquesta nit?

Estirat en el llit aquesta nit
sentint-me com si fos un altre
Els pensaments que tinc dins del cap
s´han perdut dins aquesta casa embruixada
Tothom a qui jo acostumava a conèixer
es va deixar els seus somnis a la porta.
Jo els vaig patejar accidentalment
i d´aquesta manera és com et puc dir:
que tu encara no estàs segura”
I tots els murs s´han d´aixecar i després caure

Però ei! Tu ets la meva bola de demolició
no vindries i potser em podries abatre?
Però ei! Tu ets la meva bola de demolició
no vindries i potser em podries abatre?
no vindries i potser em podries abatre
aquesta nit?

Conduint pels carrers aquesta nit....
Fa calor. He hagut de tancar les finestres.
Desitjo trucar-te.
Desitjo que encara estiguessis per aquí

No hay comentarios:

Publicar un comentario