miércoles, 24 de septiembre de 2014

Tina Dico- Someone you love

Una altra de preciosa d´aquesta danesa




Per algú a qui tu estimes

Vas venir a mi en pau-.
Et vaig donar tot el que volies
però no més del que era suficient.
I ara estic de genolls...
Tingues pietat de la meva ànima.
Estic aquí per tornar-te el teu amor.

Estic buscant per ser trobada,
deixa que qualsevol que confïi en mi
que pugui ser vist
i que pugui ser escoltat.
I Senyor... Si hagués sabut
que estimar seria el teu càstig
no hauria trencat la meva paraula

perque això és el que fas per algú a qui tu estimes,
tu ho fas tot per algú a qui tu estimes
Ho fas tot bé per algú a qui tu estimes.


Tu vas venir del no res,
la teva bellesa gairebé em mata
i aquesta idea em va deixar freda
Només veia el teu reflexe
i com sempre en aquesta vida
no vaig veure la teva imatge completa

I ara , el mínim que et puc donar
és tot el meu amor en aquesta cançó
que mai deixaré de cantar.
Tu m´has ensenyat les ganes de viure
i algun dia ens trobarem cara a cara
i jo tornaré a néixer

Si.. tu tornaràs a néixer per algú a qui tu estimes
Si.. tu tornaràs a néixer per algú a qui tu estimes
Deixa´t a tu mateix néixer una altra vegada
per algú a qui tu estimes
Deixa´t a tu mateix néixer una altra vegada
per algú a qui tu estimes
Tu fas tot el que calgui per algú que estimes

Deixa´t a tu mateix néixer una altra vegada

per algú a qui tu estimes 

1 comentario: