domingo, 21 de septiembre de 2014

Tina Dico- Woman Downstairs

Preciós album el d´aquesta danesa....




La dona del pis de sota

Em desvesteixo cerimonialment,
per ella,
per qui en els  meus  somnis
em revela com em cuida
i com s´amoina  per mi.
Em despullo  totalment
per la dona del pis de sota


La destenyida brusa de cotó,
la jaqueta de llana d´una època
en la que el  Senyor encara
responia a les meves  pregàries
Deixo caure la meva negra armadura
per la dona del pis de sota

Entro a la  dutxa
i deixo que l´aigua degoti
en  tots  els solitaris assumptes
de la meva ment.


Li dono les meves orelles, els meus ulls,
li dono el meu futur i el meu passat 
els dos estan plens de preguntes i mentides,
però tinc un  sentiment pel que ella 
mai em preguntarà:
Cap on vaig?
Bé... jo només  m´estic ensorrant
cap a la dona del pis de  sota.

En el meu  somni l´estiro sobre una manta
fruits del bosc taquen el  fràgil vestit que porta
Ella pot prendre la meva ànima  i guardar-la.
La dona del pis de sota

Li dono les meves orelles, els meus ulls,
li dono el meu futur i el meu passat 
els dos estan plens de preguntes i mentides,
però tinc un  sentiment pel que ella 
mai em preguntarà:
Cap on vaig?
Bé... jo només  m´estic ensorrant
cap a la dona del pis de  sota.







1 comentario:

  1. jo només m´estic ensorrant
    cap a la dona del pis de sota.

    Bona metàfora de la vida que no desitja.

    petonets...

    ResponderEliminar