sábado, 28 de noviembre de 2015

A CLOWN´S HEART -OYSTERBAND

Tinc debilitat per  aquest grup britànic. Fa temps que els segueixo. Els seus discs són irregulars  però en ells  sempre  trobem alguna cançó que val molt la pena. 

Seves són dues  grans  versions que ja he posat  en aquets bloc , la  magífica LOVE VIGILANTES dels New Order i el 20TH OF APRIL dels .. Celtas Cortos!!!

He de  dir  honestament que les dues versions  superen clarament els seus originals.

La que us posaré ara és del seu últim  Cd, el Diamonds on the water que  va  sortir  el 2014.

A disfrutar de la senzillesa






El cor d´un pallasso


El cor d´un pallaso i una mandolina,
Il.lusos amb el  cor boig que  canten tots junts,
Tirarem  a  terra  els vells murs!
I farem que  torni,
Farem que  torni  el sol ¡!!


Vaig construir un  castell a l´aire
Amb una  torre i unes escales de serp,
Les llegendes  i els somnis ennuvolats
flotaven per  tot arreu,
Una meitat era  pel  mag,
L´altre meitat era per l´il.lús.
Maig  vai guardar  cap regla d´or
Com  qualsevol home en necessitat
Prenia el  refugi allà on el  trobava.

El cor d´un pallaso i una mandolina,
Il.lusos amb el  cor boig que  canten tots junts,
Tirarem  a  terra  els vells murs!
I farem que  torni,
Farem que  torni  el sol ¡!!

Alguns  van i llegeixen  el que diuen els  astres,
Alguns  van a la  caça de l´unicorn del perfecte amor,
Alguns  abracen els  seus diners  quan les  nits es tornen fredes.
Jo el que  sempre  vaig fer  va ser jugar
Vaig portar  una vida com si fos  un trovador
T´ho explicaré tot quan  siguis una mica més gran.

El cor d´un pallaso i una mandolina,
Il.lusos amb el  cor boig que  canten tots junts,
Tirarem  a  terra  els vells murs!
I farem que  torni,
Farem que  torni  el sol ¡!!


Tinc el  temps  just. No em puc quedar més estona,
El vent  que  sacseja les nostres  vides és  massa fort.
El meu destí no queda molt lluny
De vegades  sento  com si el món s´allunyés del precipici
Però tot allò que  encara  pot salvar el nostre món
És encara una  il.lusió.


El cor d´un pallaso i una mandolina,
Il.lusos amb el  cor boig que  canten tots junts,
Tirarem  a  terra  els vells murs!
I farem que  torni,
Farem que  torni  el sol ¡!!


No hay comentarios:

Publicar un comentario