jueves, 5 de noviembre de 2015

Coses de familia

Des de fa un temps, cada vegada que els de  casa agafem el cotxe, comença una competició fratricida respecte la música que posarem en el  viatge.

Fins  fa poc el disc-joquei era qui subscriu ( fins que a la Montse  se li inflaven els ous i ordenava la ràdio si o si)

Amb el  temps, la meva influència ha anat retrassant posicions  com els pericos en un mal  any i  ara  si que pud  dir  que sóc  el Rei de la casa. És a dir, tinc el títol i no mano una merda.

Però si una  cosa és certa és que la música ens retrata i les  fotografies  que veig dels meus nanos m´ agraden... i m´agraden molt.

El petit  opta  per la franja esquerra , música  amb prou marxa per  moure el seu  culet  a  ritme ( si no fos  tan vergonyós  ho petaria per  simpàtic), una mica friquis però sense passar-se. Mostra la seva música  al grup  i el  grup ho accepta, sense  cap pretensió de  trascendir, només passar-s´ho bé.



El gran però  va ser una immensa  sorpresa  quan em va  dir: Papa, escolta aquesta  cançó que  t´agradarà.

Una cançó rap d´un tio que no  havia escoltat a la meva  vida pero amb frases com  " Entiendo que necesites un mínimo pero ¿ no  hay mínimo más máximo que "abrazos" y "te quieros"?.. M´ha guanyat per  sempre.

Gràcies Arnau, és un autèntic privilegi i un autèntic orgull aprendre de tu.

I no et càpiga  cap dubte: Sempre serà el més ric el més estimat!!!





No hay comentarios:

Publicar un comentario