sábado, 30 de octubre de 2010

Me´n vaig de pont

Queden pocs  temes  per tancar i els que queden són merament protocolaris.És una llàstima però jo no he buscat aquesta solució.
Arribar fins aquí m´ha costat un ou però  sobretot aquesta última setmana  hi ha hagut més gent de la que m´hagués pensat mai  que  ha  estat a una  gran, gran  alçada.
Sorpreses que he rebut quan he perdut la fredor, la racionalitat, la xul.leria en pretendre que el meu cervell ho pot controlar tot.
Primer dóna  i espera a  veure  què passa ..... i ups,  passen, passen , passen coses.... oh yeahh.
En fi, me´n vaig de pont a Tossa, amb 77'7 kgs(30 menys) , guapo que t´hi cagues,  amb  dues  tabletes ben definides i la tercera  en procés. Però amb el mateix cor de sempre.
Ens veiem dilluns tarda o dimarts, depèn del  vent com bufi. Hem de  descansar que la setmana que ve tinc l´agenda social molt apretadeta.
Me´n porto la llibreta perque tinc ganes d´escriure  coses corrosives i cíniques que són les  que m´ agraden. Els tontets, els  infantils  i els xorres m´avorreixen sobiranament.
Bezozyabazoz

No hay comentarios:

Publicar un comentario