domingo, 19 de diciembre de 2010

L´únic desig que tinc


És diumenge i estic sol a Barcelona davant d´un munt de papers que  esperen el seu torn . Poden esperar mitja hora perque ara el meu cor  s´enfila orgullós en aquesta solitut   pretesa.

EL meu fill petit s´estarà llevant amb  el pijama mig caigut que  li farà d´improvisades sabatilles . Tindrà unes petites bosses  sota els ulls mig oberts i amb un sinceríssim somriure li demanarà un got de llet a la seva  àvia.

No l´importarà que jo no hi sigui, podrà prescindir de mi perque  sap que em té dintre seu i que allà em quedaré per sempre. Tornaré quan em necessiti.

L´únic  patrimoni que  vull deixar-li és la capacitat de saber estimar  perquè això el farà sempre  una persona  excepcional, posseidora del més gran dels luxes que hom pot tenir. Vull que tingui sempre els ulls ben oberts  i que sota cap concepte deixi escapar l´oportunitat que també l´estimin a ell. Que sàpiga  veure els cors nusos i imperfectes que se li apropen. Que quan l´amor sigui la causa  de les coses  les entengui, les valori, les lluiti i les defensi  fins quedar-se  exhaust. Que mai es rendeixi, que mai s´amagui, que mai , mai, mai, les deixi perdre.


També vull ensenyar-li que  ho faci públic, que no s´avergonyeixi de  dir que  estima. Que  sigui  ell qui  faci  el primer pas  endavant, que s´imagini que es un buscador dels tresors  que  s´oculten en  tants i tants silencis. Cada dia  que en trobi un se´n recordarà del seu pare.  

No hay comentarios:

Publicar un comentario