sábado, 4 de diciembre de 2010

Nota informativa

Demà a les 10 corro la meva segona mitja marató( a la primera vaig fer 2'20 quedant el cinquè per la cua).
Arribo bé de pes i de capacitat aeròbica, però en els últims quinze dies apenes he pogut entrenar per causa de vàries tendinitis a llocs diferents, fet que m´ha posat d´una mala llet important ( les bones notícies se´m resisteixen des de aquest  estiu).joder.
Tinc molts dubtes de que demà la pugui acabar. Però per mi és important  íntentar-ho ... Si he de caure que sigui en batalla.
Sé que últimament he  perdut masses guerres però sempre dono tot el que tinc en tot així que demà allà estarem, i que sigui el que Déu vulgui.
Vaig a  currar-. Ens veiem demà ben dinat i ja us  diré com ha anat. Gràcies per estar amb mi.
Vinga Bagué!

1 comentario: