domingo, 26 de diciembre de 2010

With or without you.-U2

Una altra joia que em  fa disfrutar del diumenge a la  tarda…
Quina gran cançó, a disfrutar-la!!!!

Amb tu o sense tu

Puc veure la teva mirada  feta de pedra,
Puc veure les espines retorçar-se al teu costat,
T´espero.

Un joc de mans , un gir del destí.
En un llit de  claus ella em fa esperar.
I jo espero, sense  tu.

Amb tu, o sense  tu. Amb tu,o sense tu.

A través de la tempesta vam poder arribar a la platja.
Ho dones tot però jo en vull més
i t´estic esperant

Amb tu o sense tu. Jo no puc  viure, amb tu o sense tu.
I tu et traiexes a tu mateixa, et traiexes a tu mateixa.

Les meves  mans estan lligades.
El meu cos està ferit.
Ella em té atrapat ,
amb res  per guanyar
i sense que quedi res a perdre

I tu et traiexes a tu mateixa, et traiexes a tu mateixa.
Amb tu o sense tu. Jo no puc  viure ,amb tu o sense tu.


No hay comentarios:

Publicar un comentario