jueves, 9 de diciembre de 2010

MIA DOI TODD-IN THE END

Ni l´artista ni la  cançó són gaire conegudes, són d´aquelles joies que molt de tant en  tant trobes pel planeta pop.

Si teniu l´oportunitat escolteu aquesta miniatura que és una delicia. Pausada, tendra  i elegant com poques  vegades he escoltat abans


Al final ( In the  end-  Mia  Doi Todd)

La meva por, la teva indiferència gairebé ja s´han acabat.
He esperat fins el  final. Al final  no has  dit res, no m´has  ajudat.
Segur que m´has  vist patir o és la distància tan profunda que ni això  ?
Més profund que  això és el meu amor  per tu, fins i tot si no es correspòs.
Torna al teu quadern de  pintura i dibuixa´t  en una nova llum,
De què serveix  patir tant?
A mi m´han deixat, tu tenies  raó, sempre tens la  raó.
Després de l´huracà quan ningu  va venir ni es va interessar,
On estava la nostra consciència?
Perduda  en altres interesos, al  final.

La meva por, la teva indiferència gairebé ja s´han acabat.
Perque esperar  fins el  final?
No dius  res, no aixeques ni un  dit, corres per no res,
No tens  cap amor  per donar-li.
Som tan diferents  o el pas del  temps ens  ha fet així?
Jo ho faig  tot per la nostra  relació mentre tu estàs  tancat en tu mateix.
Jo també estic  tancada  en mi mateixa amb el meu  amor per tu, fins i tot si no es  correspòs.

Com  coet abandonant l´atmosfera,
un últim sospir de por terrenal,
No tinguis  mai por, no tinguis mai por.
Ara no diguis  res  amor meu....

No hay comentarios:

Publicar un comentario