miércoles, 27 de abril de 2011

ANIMALS- SARA LOV

Estic absolutament enamorat d´aquesta cançó.
Me la poso expressament sempre que vull tranquilitzar-me i avui era el dia,  després d´una jornada laboralment nefasta.
La pressió a la que estem sotmesos el George , en Furius ,  la Coral i jo és moltes vegades insuportable, de veritat.
Potser  el tema de la cançó no és precisament  per tranquilitzar-nos. M´és igual, per m,i té un què especial.
 És una cançó  que només sembla  trista, però en el fons és una gran cançó  d´amor.
Moltes vegades mentim, dissimulem, deixem de dir, fem el que no sentim simplement perque estimem massa o perque humanament volem que no ens fereixin
Però el que normalment no ens plantegem és que l´altra pot estar fent exactament el  mateix que( i per) nosaltres i pel mateix motiu.
Per què tenim la punyetera mania de creure´ns millors?
Tothom estima.
Escolteu-la i trobeu-li l´àngel
ANIMALS- SARA LOV
Ella
Vull saber. He de saber. De què estàs fet? De què estàs fet?
Mai m´has mirat als ulls i jo no vaig veure mai
el que hi havia dins la teva mirada.
Realment mires a algú, a algú? De què estàs fet? De què estàs fet?
Ell
Quina mena d´animal som?
Jo sempre vaig saber que faries de mi un idiota.
I mai vaig poder veure el que realment hi havia dins la teva mirada
Em vas donar la raó,així que no preguntis perquè.
Ella
Quina mena d´animal som? Mai t´hauria d´haver deixat entrar dins meu
Però mai vaig a aprendre a nedar fins que vas venir  i em vas empènyer dins l´ aigua
Tots dos
O enamorats o mai enamorats, sempre fugint, sempre fugint
Ella (i ell suaument darrera)
Tu i jo mai ens adonarem de  que només
 tindrem  moments fugaços que ens passen pel costat
O  amb dubtes, o sense dubtes, però sempre fugint, sempre fugint.
Tots dos alhora
Quina mena d´animal som? Jo sempre vaig saber que faries de mi un idiota
Mai vaig poder veure el que hi havia realment dins la teva mirada
Em vas donar la raó així que no preguntis perque
Quina mena d´anima som? Mai t´hauria d´haver deixat entrar dins meu
Però mai vaig a aprendre a nedar fins que vas venir  i em vas empènyer dins l´ aigua
O enamorats o mai enamorats, sempre fugint, sempre fugint
Vull saber. He de saber
Vull saber. He de saber. De què estàs fet? De què estàs fet?

No hay comentarios:

Publicar un comentario