sábado, 13 de julio de 2013

Per molts anys nano!

Ahir l´Arnau va fer 15 anys. Un curs difícil veritat nano?

Recordes quan ahir al vespre anàvem tu i jo a buscar un Kebab  per sopar et vaig  dir que si volies podies convidar als amics que volguessin per anar a  veure  avui Star Treck a Mataró?

Quan em vas contestar que no, que volies que fos un dia només pare-fill em  vaig sentir l´home més afortunat, més  feliç i més orgullós del món.....

Aquesta entrada va per tu i dir a tothom que  aquesta sèrie, que em fa petar el cul de riure, me la va recomanar el meu fill gran


2 comentarios:

  1. La meva també. Els nostres plançons ens saben el punt flac: les nostres sèries de culte. I és que són bestials, els de big bang...

    Protons i petons als homes de casa, protas de l'entrada d'avui. Per molts anys!

    ResponderEliminar
  2. Per molts anys a l'Arnau i a tu per haver arribat a sentir-te tan orgullós, es la feina del dia a dia.

    ResponderEliminar