sábado, 28 de septiembre de 2013

CEGUESA

Aquesta setmana  volia  escriure  però he pensat que  tot allò que volia dir ja ho he  dit.(...)

Estic més bé que mai.  Per tant... que no pari la música.

Avui  us  dono per escollir.... les  quatre  són boníssimes, diferents,  belles,  romàntiques, devastadores, imperials....

A mi personalment la que més m´agrada és la  versió que  fan el Joe i la Beth Hart del clàssic de l´Etta James.. em deixa petrificat, acollonit, grandiosament afortunat a  flor de pell.

No puc evitar compartir les coses bones que em passen.-


Love is Blindness- U2


Estimar és estar  cec


Estimar  és estar cec
i jo no ho vull  veure.
No faràs que aquesta nit
m´envolti?
Pren el meu cor!.
Està cec….

En un cotxe aparcat,
en un carrer ple de  gent,
veus  com  el  teu amor
es fa realitat.
Els  fils  es trenquen,
els nusos es desfan
Estimar és  estar cec.

L´amor és una màquina devastadora
, un acer molt  fred,
Uns  dits massa entumits per sentir.
Agafa´t ben fort
I apaga aquesta espelma.
Estimar és  estar cec.

Estimar  és estar cec
i jo no ho vull  veure.
No faràs que aquesta nit
m´envolti?
Pren el meu cor!.
Estimar és estar cec.

És una petita mort sense  cap lament,
on ningú et crida i  ningú t´avisa.
Una idea perillosa  amor  meu
que gairebé pren sentit.

Estimar és com  afogar-se
en un pou massa profund
on t´emportes tots els secrets
però no tens ningú
a qui explicar-los.
Agafa  els diners
nena,
Està cec.

Estimar  és estar cec
i jo no ho vull  veure.
No faràs que aquesta nit
m´envolti?
Pren el meu cor!.
Està cec….




BLIND- HERCULES & LOVE AFFAIR


CEC.

Quan era  nen  sabia que les estrelles només podien ser més brillants
I que  nosaltres podríem acostar-nos-hi, acostar-nos-hi
Quan era  nen  sabia que les estrelles només podien ser més brillants
I que  nosaltres podríem acostar-nos-hi, acostar-nos-hi
I deixar enrere tota aquesta  foscor

Ara que sóc més  vell les  estrelles  haurien de posar-se en el meu rostre
Quan em trobo a mi  mateix ben sol
Quan  em trobo a mi mateix  ben sol

Ara que sóc més  vell les  estrelles  haurien de posar-se en el meu rostre
Quan em trobo a mi  mateix ben sol
I em sento com si estigués totalment  cec, totalment  cec.

Ho sento, Ho sento, Ho sento
Sento com si  estigués totalment  cec

Ara voldria que les estrelles brillessin
Perque se que estan a la vora, al meu costat,
Però  elles  no m´ensenyen quin és el meu present
Elles no m´ensenyen quin és el meu present

Ara voldria que alguna llum brillés,
Que és fes propera, que estigués a la vora
Però  no m´ensenyarà quin és el meu present
Només  farà que el  meu passat i el meu futur
Siguin dolorosament clars.

Per escoltar-te ara.
Per veure´t ara
Puc  mirar-me a mi   mateix  des de  fora
He d´examinar la meva respiració
I mirar-me l´interior
Perquè em sento completament  cec
Perquè em sento completament  cec

Ho sento, Ho sento….





I´D RATHER GO BLIND ( Joe Bonamassa- Beth Hart)

Preferiria  estar  cega

Alguna  cosa  em va dir que això s´havia acabat.
Quan vaig veure  que  tu i ella  estàveu parlant.
Alguna cosa  ben profunda  en la meva ànima em  va dir:
Nena: Ara toca plorar
Quan us  vaig  veure a  tu i a ella passejant

Ohhh hauria  preferit estar  ben cega , ben cega
Que veure´t allunyar-te de mi ,  no,.
Perque ja veus….. t´estimo massa
Que no vull veure  com em deixes…
Perque per sobre de  totes  les  coses
No vull sentir-me lliure de cap de les maneres

Estava aquí, estava  aquí sentada…
Pensant en els  teus  petons
I amb la tendresa amb la que m´abraçaves
Quan el reflexe en el vidre de la copa
Que em vaig portar als llavis
Van  mostrar  les llàgrimes en el meu rostre

Ohhh hauria  preferit estar  ben cega , ben cega
Que veure´t allunyar-te de mi ,  no,.
Ohhh hauria  preferit estar  ben cega , ben cega
Que veure´t allunyar-te de mi ,  no,.




I WISH I WERE BLIND-BRUCE SPRINGSTEEN

( Desitjaria estar cec)

M´encanta  veure la  flor del cotó quan arriba la Primavera.
M´encanta  veure el missatge d´amor  que porten els ocellets,
Però quan et  veig passejant amb ell  per la platja
desitjaria  estar cec quan  et  veig amb el  teu home.

M´encanta  veure el teu cabell brillant en les  llargues llums de l´estiu.
M´encanta  veure les estrelles com omplen el cel en aquesta nit d´estiu
Sona la música  i l´agafes de la mà
I observo com l´acarones  just quan comences a  ballar
desitjaria  estar cec quan  et  veig amb el  teu home.

Només  fem que lluitar però  el nostre amor  és en va.
Oh aquests  ulls que un dia  em van omplir amb tota la seva  bellesa
Ara m´omplen de dolor
I tota  la llum que una  vegada  va entrar aquí
Ha  sigut desterrada  de mi
I aquesta  foscor nena, és  tot el que veu el meu cor

I encara que  aquest món estigui ple
De la bellesa  i de la gràcia de  Déu

desitjaria  estar cec quan  et  veig amb el  teu home.


1 comentario:

  1. salutacions enric, et vaig visitant i recullo les teves suggerències musicals sovint molt encertades
    records ! ;-)

    ResponderEliminar