sábado, 19 de octubre de 2013

KATE LYNNE LOGAN-WALKING THE WORLD

Aquesta  setmana us proposaré  un seguit de dones  joves, algunes novells i d´altres veteranes, que  segurament no haureu escoltat mai,  ni són gens   famoses,  però que  ho fan mooooolt bé.

Gràcies a Déu, la bellesa no només està per descobrir. Tampoc s´atura.






Caminant pel  món ( Kate Lynne Logan)

Et vaig escriure una  carta
però la vaig guardar a la  butxaca
durant  quinze anys o més.
Vaig partir  el  teu cor per la meitat
Mai vaig voler que  fos així,
Però de  vegades
Això és  tot el  que puc  fer.

Estic  caminant pel món
Amb una corda al coll
Estic jugant les meves  cartes
Però no m´he deixat cap as a la màniga,
Estic  caminant pel món
Estic  caminant pel món
Tota sola.-

Vaig tenir els  somnis  més estranys
Quan vaig intentar ser honesta
Durant quinze  anys o potser més.
Vaig somiar que un home  havia mort
Per una espasa que el va atrevessar.
Es va aixecar
I va aprendre a  caminar una altra  vegada




No hay comentarios:

Publicar un comentario