jueves, 10 de octubre de 2013

RHYE-OPEN


Va acabar el seu whisky i no va  saber amb qui brindar. Potser era perque estava sol.

Potser  era  perque sempre  havia volgut   estar sol  i així no haver de tornar  res a ningú.

Tot el munt de  gent que l´havien acompanyat  eren els bufons que l´entretenien, els deixebles que el servien i els adeptes que l´aplaudien sense  jutjar-lo.

Quantes  coses no havia  vist per mirar-se  .

En deixar  la copa a la barra sostenia el  mòbil entre les mans.
Aquesta  vegada  va ser prou honest en deixar que l´única  persona  que potser l´havia estimat continués amb la seva  vida.-



RHYE-OPEN( OBERT)
Estic boja per aquella tremolor de les teves cames
Estic boja per aquell so que  fan els teus sospirs,
Estic boja pel teu ventre,
Estic  boja  per tu, amor.
I vull fer que això sigui  fácil
Tot i que se que a vegades desapareixes,
Però queda´t
No tanquis els teus ulls
I vull fer que això sigui  fácil
Tot i que se que a vegades desapareixes,
Però queda´t
No tanquis els teus ulls
Atrapada en aquesta pau
que em donen els teus braços
Atrapada com una  boja
sense  cap  corda que em lligui
Estem en aquesta  natural indeterminació
En aquesta   gentil trampa entre nosaltres
Estigues  obert

1 comentario: