domingo, 10 de mayo de 2015

CLÀSSICS DYLAN- WHAT WAS IT YOU WANTED


Un dels  discs  més celebrats  de Dylan  va  ser  l´any  1989  quan  va publicar el disc Oh Mercy! de la mà del productor Daniel Lanois.

De les mateixes  sessions  es van fer dos descarts que són, al meu parer, dues de les millors  cançons del Bob: Dignity i la descomunal " Series of Dreams"-... les dues  traduïdes en aquest  bloc

Ara  toca el torn a  aquest  meravellós " What was it you wanted?" on el  vell de Minessota  ens mostra  la seva  cara més crua i directa.

Mira que donem  voltes i voltes   per dir les coses!  

Posem els  atributs d´educació i respecte  per evitar dir les coses pel seu nom...

I així ens  va....









What was it you wanted

Què era allò  que volies?
Torna-m´ho a  dir 
i així  ho sabré.
Què collons passa allà dins?
Quina mena de xou t´estàs muntant?
Què era allò  que volies?
Pots repetir-m´ho un altre cop?
Tornaré en un minut,
fins aleshores  fes el favor d´aclarir-te .

Què era allò  que volies?
Ara pots dir-m´ho que ja he tornat .
Podem tornar a  començar una altra vegada
i posar-hi fil a l´agulla.
Ara estic  només  per tu,
ves al gra  i comença a parlar.
Què era allò  que volies
quan  vas petonejar  la meva galta?

Hi havia algun tio mirant-nos
quan  em vas donar aquell petó?
Hi havia algun covard a  l´ombra ?
Algú que se´m va passar inadvertit?
Necessitaves  alguna cosa?
Alguna  cosa  que no arribo a entendre?
Què era allò  que volies?
Ho tinc jo a les meves  mans?

Sigui el que  sigui això que vols
Se m´ha esborrat de la memòria.
Series  tan amable
de  tornar-m´ho a  recordar?
Se t´està ratllant el disc?
T´ha saltat l´agulla?
Hi ha  algú que  t´està  esperant?
Algú s´ha anat de la  boca?

Què era allò  que volies?
No tinc tanta memòria com creus.
Ets tu la mateixa  persona 
que estava  aqui  fa un moment?
És potser  alguna  cosa important?
potser no ...
Què era allò  que volies?
Torna-m´ho a  dir 
que ho  he oblidat.


Tot allò que  voldries....
dona  igual el que  sigui.....
T´ha  dit algú  que ho podries
obtenir  de mi?
Sembla que tot  sigui de  manera  natural
i que tot sigui fàcil d´explicar.
Per què vols això?
I a més ...
Qui collons  ets  tu?


Està canviant l´escenari?
L´estic  cagant completament?
Està anant  tot  com el  cul?
Estan tocant la  nostra  cançó?
On estves  tu quan  tot  va  començar?
Què era allò  que volies?
Estàs parlant amb mi?




No hay comentarios:

Publicar un comentario