sábado, 30 de mayo de 2015

Rodney Crowell & Emmylou Harris & Friends - Will the circle be unbroken

Un dels  espectacles que m´agradaria veure  és  la gira que  aquest  any fan conjuntament  el Rodney Crowell i la  gran dama  del country  Emmylou Harris.

En aquest  versió  del clàssic  “ Will the  circle be unbroken” s´acompanyen del Mark Connor al violí, de (flipa).,…. L´Steve  Martin al  banjo  i un dels alumnes  més  brillants dels dos monstres, l´Amos Lee.

No hi ha  res  més  ben parit que el classicisme  sigui modern en si mateix.

La qualitat, l´elegància, l´honestedat i les  coses  ben fetes  per damunt de la pedanteria ,  de la sort gairebé sempre immerescuda, de l´orgull, de la poca predisposició a  donar les  gràcies.






Es podrá trencar  aquest  cercle?

Estava dempeus al costat de la meva  finestra
en un dia  que feia molt fred  i estava  núvol.
Vaig  veure  com s´apropava  aquell cotxe fúnebre
Que venia a  emportar-se a ma mare.

Es podrá  trencar aquest  cercle?
Encara que  sigui un moment Déu meu
Encara que només  sigui un moment.
Hi ha  una casa millor  que ens  espera
A dalt en el cel  Senyor
A  dalt en el cel .

Li vaig  dir a  aquell enterramorts.
Enterramorts, si et plau, condueix a poc a poc
Perque  aquesta gran senyora a la que portes
Oh Déu Meu, com odio  veure-la marxar!

Es podrá  trencar aquest  cercle?
Encara que  sigui un moment Déu meu
Encara que només  sigui un moment.
Hi ha  una casa millor  que ens  espera
A dalt en el cel  Senyor
A  dalt en el cel .

La vaig seguir molt a prop, darrera  seu.
Vaig intentar  estar sencer i fer-me el valent
Però no vaig poder  amagar el meu dolor
Quan la  van posar a la   seva  tomba


Es podrá  trencar aquest  cercle?
Encara que  sigui un moment Déu meu
Encara que només  sigui un moment.
Hi ha  una casa millor  que ens  espera
A dalt en el cel  Senyor
A  dalt en el cel .

Quan vaig tornar  a  casa, la  casa estava molt solitària.
Trobava  a  faltar a la  meva  mare. Ella  se´n havia anat
Tots els  meus  germans i les  meves  germanes estaven plorant,
Quina casa  tan Trista  I tan sola !



Es podrá  trencar aquest  cercle?
Encara que  sigui un moment Déu meu
Encara que només  sigui un moment.
Hi ha  una casa millor  que ens  espera
A dalt en el cel  Senyor
A  dalt en el cel .

Vàrem  cantar  cantar  cançons de la nostra infantesa,
Himmes de  fe  que ens  van fer molt forts,
Himnes que la  Mama Maybelle ens  va ensenyar.
Escolta ara com la  canten els  àngels

Es podrá  trencar aquest  cercle?
Encara que  sigui un moment Déu meu
Encara que només  sigui un moment.
Hi ha  una casa millor  que ens  espera
A dalt en el cel  Senyor

A  dalt en el cel .

No hay comentarios:

Publicar un comentario