domingo, 1 de abril de 2012

If you see her say hello-Bob Dylan

El   passat 19 de març es van complir 50 anys de la publicació del primer disc oficial del Bob Dylan.

Era un disc de  versions  en el que només hi havien dues peces  seves. Una d´elles "Song to Woody" en la que homenatjava  al  gran Guthrie escrivia: " L´última cosa que m´agradaria fer es  dir que jo  també  he  tingut un dur viatge"

Quan li van fer el concert del seu 30è aniversari al 1992 va acabar tot el concert amb aquesta  cançó. Tota una declaració d´intencions, de reverència als seus mestres. Els bons no obliden mai les coses bones.

L´altre dia estava repassant el magnífic Bloc "Dies de Carretera" i hi vaig llegir un comentari respecte el disc " Blood on Tracks" de  Dylan. Vaig tornar-lo a rellegir  i em  van venir unes ganes boges de traduir el If you see her say hello( Si la  veus digue-li hola)

Del Dylan  sempre se ha  dit que era un esquerp i un  malcarat. Jo no ho he pensat mai...

Hi ha gent que no necessita de l´altra gent, que amb el seu món  interior  ja en té prou i li sobra. Però quan algú, per algun motiu, se li cola  dintre ,allà es  queda, i el cuida, el recorda i sobretot el respecta,...
Quan acabi la seva carrera( aquest estiu l´esperem a Benicassim), segur que el Woody Guthrie estarà molt orgullós d´ell.





No hay comentarios:

Publicar un comentario