domingo, 17 de noviembre de 2013

Cartes a Heather III

(III)

 Estimada Heather:


Just a principis d´aquesta tardor  la Sally i jo vam anar passar un cap de setmana  a la  cabana que tenen els meus  pares als peus del llac Ontario. No cal que t´expliqui la seva bellesa , veritat  Heather?

Començava a fer fred. La Sally em va  trobar una mica  estrany i va voler  sortir al  jardí per  sentir el silenci i les gèlides brises de Canadà remoure-li els cabells  sense cap direcció concreta. Sabia que  aquell moment no era per ella. Patia, però mai m´ho va dir.

Sentat en aquell vell sofà tapissat de fulles de corint i sanefes impossibles em vaig perdre . Estàvem només tu i jo.

Et tenia  abraçada per darrera, amb els meus llavis explicant-te  coses. Somreies, et giraves amb els ulls ben encesos i em deies: Que tonto…..

Suposo que un amor en el que jo no volia ser el protagonista no va ser la millor  manera d´estimar-te . Però vull que sàpigues que deixar que fessis la  teva  no va ser manca d´interés sino estratègia.

Sempre és més  fàcil encendre i apagar incendis que mantenir el caliu, una temperatura estable en la que estiguessis còmode, sense deures, sense cap tipus d´exigències.

Saps Heather?  Estimar hauria de ser això, no deixar de  ser mai un mateix  i compartir-ho amb un altre.

Espero que amb ell estiguis bé i que no  tinguis  que  veure mai lo  difícil que és fer que no passi mai res , que  res  et trasbalsi.

Ara me´n tinc que anar. He de  sortir  a  fora  el jardí i  abraçar per darrera a la Sally  i dir-li a cau d´orella que a ella també l´estimo i que si em deixa una mica  de  temps potser encara  arribaré a  estimar-la més , si això sigués possible.

La Sally sospira. Jo també  sospiro. Li dic que  si estem cinc minuts més a  fora , en comptes d´ous  trobarà dos projectes de cacauets. Es  gira i diu: Que tonto…..

Adéu Heather. Sigues feliç ,amor.






N d. A: aquestes tres cartes a Heather han estat inspirades per aquesta cançó del Justin Rutledge. La seva cadència encara m´ emociona. No us perdeu el seu Cd "Valleyheart"




1 comentario:

  1. M'encanta quan dius: "Sempre és més fàcil encendre i apagar incendis que mantenir el caliu" i aquest "que tonto" que d'alguna manera indica que l'amor reneix i fem les paus amb els records del passat. La cançó, amb les teves paraules emociona el doble.

    ResponderEliminar