viernes, 8 de noviembre de 2013

Justin Rutledge i el Patiment del pepe


Aquest canadenc és una autèntica passada.-

Si podeu  pilleu-vos qualsevol dels cinc Cds que té  publicats .

Sembla una música  anodina però no  sé per quins setze ous  em té  el cor perfectament robat.

En el seu últim Cd “ Valleyheart”  és una meravella( allà hi tinc un secret amagat entre els pins).
 Aquesta és del seu primer Cd “ No never Alone”.. Fà molta  gràcia quan  diu Barchelona Spein
Bon finde nens.-..



El patiment del Pepe O Malley

 Estimada Madeline
Sóc un fonambulista de  Barcelona- Spain.
Algunes  vegades perdo l´equilibri
I aleshores tu et puteges.
Però tu sempre  seràs
Però tu sempre seràs
La meva  estimada Madeline
Si pogués permetre´m  pagar-me el preu del bitllet
Podriem trobar-nos tu i jo a Londres?
Perque quan em  vas deixar allà
Tu amb la teva Bíblia a Trafalgar Square
Les meves llàgrimes van passar volant
Com  els taxis del carrer  Bloor
Eren les  10 d´un divendres a la nit.


Estimada Emily
Sóc un esculptor de gárgoles de Florència-Itàlia
De vegades em rellisca el cisell
I  m´oblido del  teu patiment
Però tu sempre seràs
Però tu sempre seràs
la meva estimada Emily
Si pogués permetre´m  pagar-me el preu del bitllet
Podriem trobar-nos tu i jo a Dublin?
Tu amb el  teu compàs i amb una fumareda que evitar
Aquí  només hi han bebedors compulsius
Així que no crec que estigui a  casa ni per Nadal ni per Cap d´any
Però tu sempre seràs la meva estimada Emily
Però tu sempre seràs la meva estimada Emily


Ella va dir: Vull morir a  Viena, escoltant una  sonata de mitjanit

No hay comentarios:

Publicar un comentario