domingo, 30 de agosto de 2015

The Paper Kites- Electric Indigo

Setembre és un bon mes pels nous llençaments musicals. Dels que em  fan més il.lusió trobar-me  és el nou disc  del Glenn Hansard  del que  ja conec  dues peces a quina d´elles millors, aquest  segon disc  dels Paper Kites i sobretot  tinc moltes  ganes d´escoltar  el nou  projecte de la  Natalie Merchant que no és   .. “ nada más y nada menos” que una revisitació a la seva primera  obra en solitari “ Tigerlily”

Anem primer  donç amb els  Paper Kites, una de les meves debilitats ,  I dels  que  ja he traduït coses en aquest bloc.

La seva delicadesa m´encanta.






ELECTRIC  INDIGO-

Mai vaig voler  causar-te cap  problema 
amb les  meves  mentides fetes de  colors.
però ara  mateix  m´estàs  abraçant
amb  alguna cosa bloquejada i tancada
darrera dels  teus ulls-
He estat  esperanttot això
 per poder  tenir el control,
però ara m´estàs posant les coses al seu lloc
perque  tu tens una cosa que jo necessito,
alguna cosa que no he pogut trobar

La distància mai em va fer  fort,
a tu i a mi ens va partir per la meitat.
Sé que et vaig deixar  moltes  preguntes
i un cor  en  solitud
Però ja has estat  esperant prou temps
per deixar-ho anar  tot.
Faré que t´ho passis bé
Perque el  temps és només  un remei
cobert  amb una  disfressa

Tot el que necessito saber
és que t´estimo
d´una  manera  bestial
i aquest  sentiment  creix I creix
quan et veig ballar tan lentament.
Veig  marxar el teu incendi
Al so de l´Electric  indigo

Què passarà?


No hay comentarios:

Publicar un comentario