domingo, 20 de diciembre de 2015

Asking for flowers- Kathleen Edwards

Fa anys que  estic secretament enamorat d´aquesta  canadenca que, a  finals de 2013 va decidir  abandonar  ( esperem que momentàneament)  la seva carrera musical per obrir  una  botiga de cafès.

Deia que estava esgotada, que el mainstream la  superava. 

He vist que aquest  any ha fet algunes petites intervencions en  festivals locals  amb el que es  fa bo el dit de que "la cabra siempre  tira al monte".

Escolteu-la en aquesta preciosa  balada i sabreu del que estic parlant




Demanant-te Flors

És complicat, tècnicament estic boja,
una confessió en  tota  regla
de totes les coses que no vaig fer bé.
El temps és només una àncora,
Però després de  set  anys
Crec que  per  fi ja estic bé.
Tu has  canviat el  teu número de telèfon
Ets com  si fossis una  trampa
al voltant de la meva vida.

Cada pastilla que  vaig prendre  en va,
Cada dinar que  vaig  fer tu,
Cada centau que  vaig malgastar per tu.
Demanant-te  flors
És  com demanar-te que fossis amable
No em diguis ara que estàs  cansat,
Durant deu  anys  he estat  treballant de nit

La meva  vida és com una  fotografía
Que han deixat  massa  temps  al sol,
Ara estic intentant recordar
Totes les cares dels noms que jo  he estimat,
Però tot el que  ara mateix em  queda
És la punta brillant  d´una cigarreta cremant-se
Fent desaparèixer els  records
De totes les coses que  vaig intentar  fer bé

Cada pastilla que  vaig prendre  en va,
Cada dinar que  vaig  fer tu,
Cada centau que  vaig malgastar per tu.
Demanant-te  flors
És  com demanar-te que fossis amable
No em diguis ara que estàs  cansat,
Durant deu  anys  he estat  treballant de nit

Cada pastilla que  vaig prendre  en va,
Cada dinar que  vaig  fer tu,
Cada  factura que vaig acabar pagant jo
Cada tarjeta en la que vaig signar amb el meu nom
Cada vegada que vaig deixar el meu cor al descobert
Cada amenaça que tu feies abans de  marxar de casa
Cada paraula  massa  cruel que se t´escapava
Cada paraula  massa  cruel que se t´escapava
Demanant-te  flors
És  com demanar-te que fossis amable
No em diguis ara que estàs  cansat,

Durant deu  anys  he estat  treballant de nit

No hay comentarios:

Publicar un comentario